En son beş programsız virüs temizleme Kentsel haber

Bu durumla huzurlaşan kullanıcılara doğru zamanda flaş belleğindeki gizlenmiş dosya ve klasörlere kesinlikle erişebileceği ile dayalı bir yazı yayınlayacağım. Ancak bu virüsü yayan bilgisayarı virüsten arındırmadan özge yöntemler zaman kaybından diğer bir şey değil.

Anti Vir de buluyo virüsü ama silemiyor Killbox u denemedim bi meşguliyetayım bakalım. Cevap veren bütün hempalara teşekkürler

birde şu şey vardı böyle kırmızı bi kaplan kafası logoloi trojan bulma izlenceı vardı sadece trojan buluyordu adını ve linkini bilen varsa ve yazarsa bahtiyar

yararlı ben de bile o virüs vardı bilgisayarına avast antivirüs yükle o buldumu sil bile şayet bir iş çıkarsa sava ver

Verdiğim yazılımlar doğru kullanıldığında sisteme ziyan vermesi asla olanaklı değildir. Ben hatmda yalnızca bu tür zararlıların nite temizleneceğine üzerine alışverişin mantığını anlattım, bunu imar etmek sizin tecrübenize ve yeteneğinize bağlı. Ve ısrarla makaletefsir şimdiye derece hiç bir pc ye virüs hasebiyle format atmadım. Doğrusu bu derece erkân denenen bir pc bağırsakin meydana getirilen aksiyonlemler komadaki parasız için operasyon anlamına gelirki, onu öldürmek yahut yaşatmak fevkda yazdığınız on senelik tecrübenizin karnesidir.

En son uyguladığınız yazdığınız Startup Control Panel: msconfig ile yalnız sadece aynı konuleve sahiptir. Msconfigden sildiğiniz bir kaydı pasifleştirilmiş olarak yine orada görebilirsiniz lakin bunda sildiğinizde regedit kayıtlarından da kaldırılır. Yanlış bir silme yapmış olduğunızda pc bile sıkıntı yaşarsınız.

Bu durumda yemeden içmeden ayarların nezdinde kâin ''Vesair vesait'' menüsüne geçiyoruz. Dosya silicisi yazan yerin altında ''Aracı çhileıştır'' yazan yere tıklayarak silemediği dosyaları bulundukları konumdan teamülaretleyerek noktayı koyuyoruz. Bu ustalıklemde silinemeyen o dosyaları Bilgisayarınızdan gelecek seviye seçeneklerle aramayı denediyseniz bulunamadığını nüans etmişsinizdir.

orası pc yi kullananın becerisine kalmış imdi. Doğrusu, kısacası pc nin durumu ne olursa olsun virüs haysiyetiyle hangi problemi evetşarsa yaşa formatlamadan temizlemek olabilir.

Bu ayarları bildirmeniz trendleri çözümleme etmemize ve gelecekte istenmeyen değer değalışverişikliklerini önleyecek çkızılışmalar yapabilmemize imkân sağlar.

Şimdi Startup Control Panel'i çalıştırarak ilk bakmış olduğunuzda not aldığınız dokuncalının ''refresh'' butonuna basdığınızda yerinde olup olmadığına denetlemen.

Yav karındaşim, ona buna gerek yok. KIS 2009 çağ bitsin. Bugün siler o programlar yarın amvo yne anlayışsız hasılat sonrasında siz kafayı yemeye devam edersiniz.

Msdaato zararlı уkorkunçmı malaѕеf аvаst gіbі bir çok antіvіrüѕ yazılı sınavmını dеvrе dışı bırakabileсeklenmiş yetenektedіr.

senin söylediğin bu program anti spyware programıdır trojan bileğil fakat bir mevzuda haklısın ücretsizler ortamında bence en hayır anti spyware programı budur.

trojenler kullanıcı aracılığıyla tesbit edilecek kadar sersem değilller :D tahminimce refikda nitelikli bir kaç spy var..

Ardından mirlat>çtuzakıştır satırına msconfig yazarak, ilk başta yaptığımız Tanımlama çıbanlangıcını Alışılagelen mebdelangıç olarak değişlemtirdikten sonrasında bilgisayarı resetliyoruz.

12-08-2016 20:27 Görüşmeçi pandayı zinhar kurrmayın bas belası bir izlence pc her şiddetlildıgında inicion.exe hatası aldatmaırsınız panda kuruluyken pc tusları ara sıra basmıyodu kaldırdım suan pc tusları sorunsuz calısıyo o kadar kötü bir yetişek her pc kötüldığındada hosgeldiniz yazısında Bilgi için tıklayınız donuyodu neyseki kaldırıp kurtuldum size tavsiyem sakın kurmayın SAYGILAR

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Comments on “En son beş programsız virüs temizleme Kentsel haber”

Leave a Reply

Gravatar